reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Javorová

Mária Javorová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyštudovaná sociologička so skúsenosťami v oblasti rómskych projektov. Zaujímam sa o psychológiu a komunikáciu medzi ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Katolícka cirkev: Príliš dobre strážený poklad viery?

Mária Javorová

Katolícka cirkev: Príliš dobre strážený poklad viery?

V posledných dňoch sa veľa hovorí o odvolaní arcibiskupa Bezáka. V článkoch a blogoch sa rozoberá, aké mohli byť príčiny jeho odvolania, či bolo odvolanie oprávnené alebo nie, prečo neboli príčiny zverejnené a tak ďalej. Táto udalosť však nepriamo vypovedá o niečom veľmi podstatnom a závažnom: o definícii poslania cirkvi.

  • 5. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 046x
  • 33
Bezák: Prípad hodný Dana Browna.

Mária Javorová

Bezák: Prípad hodný Dana Browna.

Hovorca Konferencie biskupov Slovenska Jozef Kováčik pred pár dňami obviňoval F. Mikloška, ktorý ako prvý priniesol informáciu o chystanom odvolaní arcibiskupa Bezáka, z konšpirácií na spôsob Dana Browna.

  • 1. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 775x
  • 32
Spomienky na minulosť: Salamanka

Mária Javorová

Spomienky na minulosť: Salamanka

Tento príbeh sa odohral kedysi v stredoveku, v španielskom meste Salamanka. Nástojčivo sa mi vracia v mojej mysli stále a stále, akokeby som ho prežila sama. Cítim vôňu pergamenových zvitkov, aj pach zatuchnutých uličiek, vidím oči žobrákov, dobrácke oči Majstra a napokon počujem krik ozbrojencov.

  • 28. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 271x
  • 0
Miesto, kde sa zastaví čas

Mária Javorová

Miesto, kde sa zastaví čas

Cítila som, že sa blíži môj čas. Ešte som vybavila kolegyňu, ktorá chcela upraviť dochádzku, prebrala som zásielku od kuriéra a potom som rýchlo zobrala kartičku na výťahy, sveter, kľúče, povedala som vedľasediacim kolegyniam, ze idem na obednú prestávku a odpípla som sa. Radostné vzrušenie, ktoré ma zaplavovalo, bolo asi podobného druhu ako vzrušenie závislého človeka.

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 713x
  • 0
Pani premiérke s vďačnosťou

Mária Javorová

Pani premiérke s vďačnosťou

Včera večer som išla spať neskoro. Príliš neskoro na to, že vstávam o piatej ráno. Ale nemohla som predsa opustiť pani premiérku v jej ťažkých chvíľach...

  • 12. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 157x
  • 13
reklama
Pochybnosti Matky Terezy

Mária Javorová

Pochybnosti Matky Terezy

Pred nedávnom (18.10.2010) vysielala stanica Viasat History zaujímavý dokument rakúskej televízie o matke Tereze s názvom „Matka Tereza – svätica temnoty“ (Mutter Teresa – Heilige der Dunkelheit). Dokument je umiestnený aj na you tube, rozdelený do štyroch častí, kde si ho je možné pozrieť.

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 665x
  • 63
reklama
SkryťZatvoriť reklamu